niedziela, 25 marca 2018

W nastroju wiosennym








24 komentarze:

  1. Śliczna modelka, przepiękna suknia!!! Fotki powalające, zwłaszcza nr 3, 8 i 9:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka dostała tę lalkę od babci i dziadka. Początkowo patrzyłam na nią sceptycznie, bo nigdy nie byłam fanką jej urody. Ale jak zrobiłam dla niej sukienkę, a potem fotki, to stwierdziłam, że jest bardzo ładna. Co do fotki nr 8 - ustawienie lalki jest dziełem mojej córki :-)

      Usuń
  2. Na wiosnę idealna dla lalek :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko że sukienka jest jedna, a chętnych lalek wiele :D

      Usuń
  3. to już wiosna przechodząca w lato! suknia urocza, a fotki - rzucają na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna panna, śliczna sukienka, super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie każda, nawet najbardziej pospolita, lalka wygląda zjawiskowo.
    Sukienka urocza, a dobór kolorów skojarzył mi się z narcyzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukieneczka! Nawet nie wiesz, jak podziwiam szydełkowe cuda, które tworzysz. :) Sesja rewelacyjna, lalka zyskała w moich oczach milion razy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa :-)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Zurineczką, bo też kupiłam tę lalkę tylko dlatego że była tańsza o połowę. W ładnych sukienkach dziewczyna odżyła i tak samo stało się na pokazanej tu sesji! Wykonujesz nie tylko wspaniałe stroje, ale pokazujesz modelki tak pięknie, że z wielką przyjemnością ogląda się każdą z nich!

      Usuń
  7. Przepiękna sukienka, prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A lovely dress in beautiful colors! The model looks lovely in other clothes than her sports outfit :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza sukieneczka - wiosenna i słoneczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. aż buzia sama się śmieje
    do tej sukienki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ona jest piękna! :-) No a kolory kreacji i sam krój& podkreślają urodę panienki :-) Sama wymyśliłaś taki cudny wzór, czy posiłkowałaś się szablonem :-) cudne!

    OdpowiedzUsuń