niedziela, 19 sierpnia 2018

W roli głównej: Kwiaty

W dzisiejszym wpisie główną rolę powierzyłam szydełkowym kwiatom w szydełkowym koszyku, które idealnie wpasowują się w aktualną pogodę.


Informacje techniczne:



Koszyk zrobiłam według własnego pomysłu na szydełku 2,00 mm z wełny w kolorze jasnego beżu.

Kwiaty wykonałam na szydełku 0,75 mm z kordonka o grubości 15. Część kwiatków jest według mojego własnego pomysłu, a część zrobiłam na podstawie schematów zamieszczonych w różnych gazetkach szydełkowych, m. in. Diana Robótki Extra.




Wielkość koszyka z kwiatkami najlepiej można ocenić przyrównując go do Barbie. 
Barbie ubrana jest w sukienkę, którą już pokazywałam we wpisie Lekko i zwiewnie



Córeczka pospieszyła z pomocą przybiegając ze swoimi bańkami mydlanymi, by jak zwykle uatrakcyjnić sesję zdjęciową :-)


A teraz zapraszam do oglądania koszyka z różnych stron :-)







I ostatni rzut oka...


Koszyk pełen kwiatów zgłaszam na:

Wyzwanie w Szufladzie:



oraz Temat w Art-Piaskownicy:


37 komentarzy:

  1. Wow! Jestem pod wielkim wrażeniem:) przepiękne kwiaty, a zdjęcia perfekcyjne! Czy można zamówić u Ciebie sesję zdjęciową?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺. Zdjęcia robię amatorsko i tylko na własny użytek, więc sesja nie wchodzi w grę, ale możesz do mnie przysłać lalkę 😉

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem!!! Piękna, misterna robótka!! Efekt wspaniały! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za miłe słowa ☺

      Usuń
    2. Dziękuję za linki do skarpetkowych ubranek. Oglądałam i podziwiam!!!! Wprost cudowne 😊. Wspaniały odcień bieli i super pomysł z cekinkami! Jestem zachwycona! Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
    3. Ogromnie miło mi czytać takie pochlebne słowa pod adresem moich prac, więc jeszcze raz serdecznie dziękuję :-). Nawet nie wiem, co jeszcze napisać... :D

      Usuń
  3. Taki koszyk to rewelacyjny pomysł na niebanalną dekorację.
    Kolorowy i ślicznie wykonany może być idealnym prezentem.
    A bańki mydlane pięknie dopełniają zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z bańkami jest bardzo klimatyczne. Świetny pomysł z tym koszyczkiem :)Kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się udłubałaś tego wszystkiego :-) Podziwiam za cierpliwość. Efekt znakomity :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było trochę zabawy z tym dłubaniem... Do tego, co lubię robić jakoś cierpliwości mi nie brakuje :-) Bardzo mnie cieszy, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  6. Szczęka mi opadła, gdy zobaczyłam go przy Barbioszce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż takie wrażenie wywarł mój kwiatowy koszyczek? :-)

      Usuń
    2. Oczywiście!
      Tak z pierwszego zdjęcia człowiek spodziewa się czegoś wielkości powiedzmy... pomarańczy. A tu nagle okazuje się, że to takie maleństwo!

      Usuń
    3. A bo ja lubię robić takie różne rzeczy na szydełku w skali lalek, żeby móc je jeszcze wykorzystać przy innej okazji :)

      Usuń
  7. Świetne, ale kapitalna strona, aktualnie moja córka zainteresowała się barbi, a tu takie cuda. Może byśmy się wymieniły za parę kreacji dla tych lal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu. Cieszę się, że Ci się spodobał :-).
      Aktualnie się nie wymieniam. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudny koszyczek! Niesamowita precyzja - kwiatuszki są takie maciupeńkie, a jednocześnie tak idealnie odwzorowane. Podziwiam, jak zawsze, ogromnie. A pomysł z bańkami w tle sesji - bombowy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Bańki są już u nas swego rodzaju tradycją :)

      Usuń
  9. Cudowna kompozycja. Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki i przepiękny maleńki bukiecik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za miłe słowa komentarza :)

      Usuń
  11. niezłe kwiatki!
    uroczy zestaw ♥
    bańki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny bukiecik. Niesamowity blog prowadzisz, przyjemnie się ogląda. Dziękuję za udział w zabawie Art - Piaskownicy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi czytać takie słowa - dziękuję :-).

      Usuń
  13. Super koszyczek i kwiatki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna dekoracja i jaka misterna robota :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak trzymać:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń