czwartek, 8 marca 2018

Barbie Birthday Wishes 2016




14 komentarzy:

  1. Zjawiskowa ślicznotka w pięknej sukni:) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna śliczna! Suknia genialna! Buty...chcę mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podoba się cały zestaw. Suknia jest oryginalna i ten róż jest całkiem przyjemny. A takich butów jeszcze nie mamy, więc też jestem zadowolona.:)

      Usuń
  3. Piękną ma twarzyczkę i suknia, choć ma różowości, to wcale nie jest zbyt cukierkowa.
    Wszystko w idealnych proporcjach. Fajnie byłoby ją przesadzić na mtm, bo panna zasługuje na więcej ruchu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam...na tych super fotkach nie przeszkadza sztywniactwo:) profesjonalny forograf potrafi ukryć takie mankamenty:) a modelka na tych zdjęciach wygląda, jakby była w ruchu...

      Usuń
  4. Dorzucę swoje 3 grosze do tej mini dyskusji: mtm bardzo cenię i lubię, ale nigdy nie przesadzałam lalek. To jest trochę tak: chciałabym, ale się boję :). Staram się robić fotki najlepiej jak umiem, ale nie jestem profesjonalnym fotografem, więc tym bardziej miło mi, jeśli moja praca znajduje Wasze uznanie.
    A jak zakładałam bloga, to w ogóle myślałam, że tylko moja jedyna mtm będzie prezentować ciuszki, a tu proszę zaprosiłam kolejną sztywną:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyku i elegancji nie można odmówić takim wspaniałym lalkom, jak ta "na górze" :-)
      Z chęcią bym jednak obejrzała ruchomą mtm-ową, w pełni artykułowaną pannę na wykonanych przez Ciebie zdjęciach! Musiałaby to być uczta dla oka!
      Co do panny w różowej sukni... jest tak wspaniała, że rozważam dołączenie jej do moich zbiorów :)))

      Usuń
  5. Cudna :D
    Też bym ją od razu przesadziłam na MtM-kowe ciałko :D
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, ma uroczą twarzyczkę. A i mi się sukienka podoba, choć róż to dla mnie kolor niekoniecznie potrzebny w życiu. ;)

    Z tym przesadzaniem też długo zwlekałam, ale potem trafiło się kilka trupków, na których poeksperymentowałam i okazało się, że to nic trudnego. :) I nawet nic nie zepsułam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za wszystkie komplementy dziękuję w imieniu modelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały strój! "Model Muse" ciała jest rzeczywiście mój osobisty faworyt, jest idealny do model sukienki i jest bardzo elegancka :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem tej TWARZY
    od pierwszego ujrzenia - czyli
    przynajmniej kilka miesięcy i
    jak śpieszę poinformować - owo
    uczucie nic nie straciło na swej
    ważności i sile - wspaniale, że
    Ją masz - pokazuj częściej, proszę!

    OdpowiedzUsuń