wtorek, 5 maja 2020

Księżniczka

Pod naszym dachem mieszka już Królowa (zresztą niejedna! :D), nie mogło więc zabraknąć Księżniczki.


Niejednokrotnie rozważałam zakup Księżniczki Diany, jednak zawsze z niej rezygnowałam. W końcu trafiła do mnie jako prezent imieninowy.




Księżniczka rzutem na taśmę zmieściła się w kończący się trzeci rok mojego blogowania. 

To właśnie dzisiaj przypada rocznica założenia bloga. Kolejny rok, a w nim mniej postów, kreacji, no i nowych lalek niż w roku poprzednim.

Dla zachowania tradycji zestawiłam zdjęcia lalek, które przybyły do nas w ostatnim roku.


Jak zwykle w tym miejscu składam Wam, moi Drodzy Goście, podziękowania za wszystkie miłe komentarze, którymi mnie obdarzacie, a także za Waszą uwagę i czas, jaki poświęcacie podczas odwiedzin w moim lalkowym świecie. Mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać i będzie to Wam sprawiać radość :-).

Pozdrawiam serdecznie!


26 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnej rocznicy bloga! Mi zawsze sprawia radość oglądanie Twoich genialnych zdjęć. Nie inaczej jest tym razem:) nawet nie dostrzegam umięśnionych rąk Księżniczki, które nie do końca pasują do jej pięknej twarzy:) nie mogę się doczekać kreacji, którą dla niej zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest mi niezmiernie miło czytać Twoje słowa :-)

      Usuń
  2. Wspaniały prezent.:) Gratulacje z okazji rocznicy, życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz wszystkiego lalkowego.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy ! Chętnie zaglądam. Nie mogę jednak uwierzyć, ze zaledwie tyle lalek przybyło Ci przez rok! Choć obecnie też przyhamowałam, to jednak nie wyhamowałam całkiem z zakupami-wciąż nowe panny wyhaczam w internetach, czy to nowe wypusty czy to "nowe" w sensie nie napotkania ich przedtem... Nie da się nie kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jestem oszczędna :D
      A tak na poważnie: obie z córką jesteśmy lalkolubami i przez rok przybyło nam pewnie ok. 20, jednak lalek, dla których szyję stroje, przybyło niewiele. Ten rok zdominowały laleczki LOL i Enchantimals. Może kiedyś pokuszę się o zrobienie wspólnego zdjęcia naszej kolekcji tych mniejszych okazów :-)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin!
    Księżniczka jest bardzo wdzięczna i miło widzieć, że Twoja kolekcja rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i mam nadzieję, że kolejnych będzie jeszcze wiele.
    Bardzo przyjemnie jest tu wpadać, podziwiać stroje i nowe lalki. :)
    Diana jest bardzo urodziwa, choć muskularne ciało to akurat nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również żywię taką nadzieję :)

      Usuń
  6. Ja też życzę Ci samych dobrych wrażeń z blogosferą, dużo radości z posiadania i fotografowania lalek, życzę rozsądnego powiększania kolekcji o te najbardziej "chciane" i pożądane lalki!
    Tworzysz przepiękne stroje i robisz cudowne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego w kolejnym roku na Blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo cieszą mnie Twoje słowa :-)

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego na rocznicę bloga - wspaniała sesja!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego lalkowego!
    Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam i oglądam Twoje cudne kreacje.
    Prezent imieninowy wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo mnie to cieszy :-)

      Usuń
  9. Moje gratulacje z okazji rocznicy :D jak i z prezentu :D
    Mnie też w tym miesiącu minie rocznica bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam swoje gratulacje :-)

      Usuń
  10. Ogrrromnie gratuluję blogowej rocznicy! Żaden prezent nie pasowałby tu bardziej, Diana prezentuje się wspaniale! Teraz czekam, by zobaczyć ją w Twoich kreacjach :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Już wkrótce coś przedstawię :-)

      Usuń
  11. Gratulacje z okazji blogowej rocznicy, oby kolejne latka przyniosły nowe pomysły, inspiracje , nowe lalki :) I oczywiście więcej czasu na pasje i przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :-) Zdecydowanie większa ilość czasu byłaby wielce wskazana :-)

      Usuń
  12. Gratuluję rocznicy i nowej panny! :) Oby następny rok przyniósł więcej czasu na hobby w każdej (lalkowej i szydełkowej) postaci! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna lalka w cudnej kreacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała rocznicowa lala ♥

    OdpowiedzUsuń