niedziela, 5 maja 2019

Druga rocznica bloga

Witam serdecznie!

Trudno uwierzyć, że kolejny rok mojego blogowania właśnie minął. Czas tak szybko ucieka...

Ten rok był nieco spokojniejszy, jeśli chodzi o ilość wpisów, ale i ilość nowych lalek. Przybyło ich zaledwie 9.



Sama nie potrafię wyjaśnić tego spokoju. Może to taka faza w tym hobby, że mniej lalek zaprasza się pod swój dach? A może na rynku pojawiło się mniej ciekawych dla mnie lalek? 

Rok bloga w liczbach:

* po dwóch latach ponad 34.200 wejść na bloga, 
* 37 wpisów (łącznie od początku bloga 149),
* 27 strojów (z czego 3 zrobiła moja siostra), w tym:
- 19 sukienek,
- 5 zestawów bluzka + spódnica,
- 2 bikini,
- 1 komplet bielizny.

Dzisiaj nie zabraknie też nowej kreacji, którą zrobiłam na szydełku. Jest to sukienka z kordonka melanżowego w odcieniach słonecznych, a zaprezentuje ją moja najnowsza lalka. Zapraszam na mały pokaz.


Sukienka jest wciągana od dołu, bo nie ma zapięć. Jest dopasowana, ale dla odcięcia w talii przewiązałam ją pomarańczowym paseczkiem, również zrobionym na szydełku. Jego zastosowanie jest opcjonalne, gdyż nie jest przyszyty na stałe.


Sukienkę można zakładać na dwa sposoby: ramiona zakryte lub odkryte.






Czas na najważniejszą część rocznicowego wpisu. W podziękowaniu za Wasze odwiedziny, uwagę i czas, jaki poświęcacie mnie i moim lalkom ogłaszam Candy, w którym nagrodą będzie właśnie pokazana sukienka z paseczkiem. Zrobiłam ją na ciałko Made to Move, ale wiadomo, że jak pasuje na mtm, to i na Fashionistas również. 

Dla chętnych podaję zasady urodzinowego Candy:

* udział może wziąć każdy, kto wyrazi chęć otrzymania nagrody w Candy w komentarzu pod tym postem,
* na zgłoszenia czekam do 18 maja włącznie,
* losowanie i publikacja postu z wynikami odbędzie się 19 maja,
* po ogłoszeniu wyników proszę o kontakt w sprawie odbioru nagrody na e-mail: moneczka74@gmail.com, 
* na kontakt czekam do 22 maja włącznie, po tym dniu w przypadku braku kontaktu, wylosuję następną osobę,
* banerek Candy - jego umieszczenie nie jest warunkiem wzięcia udziału w losowaniu, ale będzie mi niezmiernie miło, jeśli ktoś zechce go zamieścić na swoim blogu.


Życzę powodzenia w losowaniu i zapraszam do dalszego zaglądania na mojego bloga :-)

25 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy! I życzę kolejnych, mimo iż świat blogowy jakoś ostatnio pustoszeje. Sukienka jest cudna, uwielbiam falbanki. :) A delikatna uroda modelki pasuje idealnie do wiosennej scenerii. Oczywiście zgłaszam chęć udziału w Candy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Bardzo się cieszę, że sukienka Ci się podoba i dziękuję za udział w Candy.
      No i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  2. Najserdeczniejsze rocznicowe gratulacje :)! I modelka i sukienka są śliczne, idealnie słoneczne na taki szary i zimny dzień jak dziś. Ja też zgłaszam chęć udziału, oczywiście :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Pogoda się znacznie popsuła, więc przydadzą się kreacje w wesołych kolorach :-)
      Dziękuję za udział i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  3. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wielu kolejnych!
    Sukieneczka rewelacyjna, w jednym z moich ulubionych kolorów. Panna wygląda ślicznie!
    Z przyjemnością wezmę udział w Candy!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      A wiesz, że ja jakoś za żółtym nie przepadałam, ale jak zobaczyłam ten kordonek, to zapałałam do niego wielką miłością :D
      Dziękuję za udział w Candy i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  4. Gratuluję drugiej rocznicy bloga!i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu:) Sukienka jest śliczna, taka romantyczna:) oczywiście wyrażam chęć udziału w Candy:) zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, przydadzą się, bo z tą wytrwałością różnie bywa :-)
      Dziękuję za udział w Candy i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  5. Nie biorę udziału w Candy
    ale Wielkie Życzenia z okazji rocznicy i oby tak dalej <3
    bo lubię tu zaglądać <3
    Sukieneczka cudna i w super letnich kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) I oby blog dalej działał jak najdłużej. :)
    Sukienka jest cudna, więc i ja się zgłaszam. :)
    Taka słoneczna, jak wiosenny kwiatek. A modelka bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oby, oby :-)
      Modelka mnie nadal zachwyca i zastanawiam się, czy nie zanudzam obserwatorów pokazując wciąż jedną lalkę ;-)
      Dziękuję za udział w Candy i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  7. wspaniałe kreacje! gratuluję wytrwania w pasji i odkopaniu dawnych talentów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też gratuluję bloga, życzę wielu (czyt. "więcej") wpisów. Nie mogę uwierzyć, że przez rok może przybyć zaledwie 9 lalek ( u mnie w tydzień zdarza się kilka, ale jestem dopiero roczniakiem w lalkowaniu i wciąż są takie, które mi się podobają a jeszcze ich nie mam).
    Za udział w rozdawajce dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W moim pierwszym roku przybyło dużo więcej lalek. A tak w ogóle też mam takie wymarzone, wyśnione, które są poza zasięgiem z różnych względów i wciąż liczę, że może kiedyś...

      Usuń
  9. Gratuluje kolejnego roku blogowania :)) I oczywiście życzę kolejnych lat! Sukienusia wspaniała! Śliczne kolorki, super jest ten cieniowany kordonek! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ten czas leci... Gratulacje! Życzę kolejnych latek w sferze blogowej, bo Twoje kreacje zachwycają :) Nie biorę udziału w candy, ale zaglądać do Ciebie będę z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i serdecznie zapraszam :-)

      Usuń
  11. Przyjmij najserdeczniejsze gratulacje! Pokazałaś na blogu tyle wspaniałych zdjęć, że nie sposób się nie zachwycać każdym z nich!
    Twoja ostatnia panna, bohaterka dzisiejszego wpisu, działa na mnie oszałamiająco. Pozuje i wygląda obłędnie! Z wielką przyjemnością wezmę udział w Candy, bo sukieneczka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i udział w candy. No i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  12. Jestem cichą wielbicielką Twojego bloga, a teraz musiałam wyjść z cienia, by nieśmiało stanąć w kolejce po nagrodę :-)))
    Jeśli mogę??
    Betty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, możesz :-). Jak napisałam w poście, każdy, kto wyrazi chęć, będzie brał udział w losowaniu.
      Cieszę się, że wyciągnęłam Cię z cienia, więc zapraszam częściej, bo bardzo lubię czytać komentarze czytelników mojego bloga:-)

      Usuń
  13. cieszę się razem z Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń