poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Greckie inspiracje

Na początek błyskawiczna teleportacja Barbie na Santorini...



Informacje techniczne:

Sukienkę zrobiłam na szydełku nr 1 mm z kordonka 15 i 8 w kolorach: białym, beżowym i dwóch odcieniach turkusowego.
Kapelusz zrobiłam na szydełku nr 2 mm z wełny w kolorze beżowym.

Fason, dobór ściegów i kolorów jest według mojego własnego pomysłu.

A teraz sesja foto:






Sukienka nie ma żadnych zapięć, jest wciągana od dołu.



Kreację posyłam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam:



39 komentarzy:

  1. Jak ty pięknie szydełkujesz ubranka dla lalek!!! Podziwiam te szydełkowe cuda! Sama bym taki kapelusz założyła!! Piękna kreacja! Trzymam kciuki w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów :-)
      Jeśli chodzi o kapelusz - to jest moja kolejna próba i wreszcie zadowoliłam nawet samą siebie :-)

      Usuń
  2. Cudowna kreacja! Zdjęcia powalające! Brak słów, takie to wszystko piękne😊 ostatnie zdjęcia super,piękna szkatułka...można zachwycać się bez końca😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jedną robótką wzbudzam zachwyt :-). Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda Twoja grecka Barbie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie jej w tych kolorach :D
    Przepiękny komplecik jej zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się w tych kolorkach. Cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  5. Sukienka bardzo ładna, ale kapelusz zauroczył mnie najbardziej :)
    Zachwyciło mnie zdjęcie na tle różowych kwiatów :) Cudooo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, a do tego uroczy kuferek na greckie skarby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Kuferek dostałam w prezencie i po prostu świetnie się wpasował w mój pomysł na tę sesję :-)

      Usuń
  7. Piękny komplet. Pannie bardzo do twarzy w tych kolorkach. A kuferek znakomicie podkreśla jeszcze wakacyjną przecież sesję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Jakoś tak trudno pogodzić się z końcem lata i staram się je przedłużyć jak tylko się da :-)

      Usuń
  8. Prześliczny komplet! :)

    Też bym się tam teleportowała... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wonderful creation! I love the dress, but also the hat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca kreacja - fason, kolory :-) i jeszcze ten kapelusik :-) Cudeńko. Misterna robota. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że moja kreacja Cię zachwyca. Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  11. O, jak ja bym chciała tak się błyskawicznie teleportować do Grecji, w dodatku w takiej cudnej sukieneczce! Kolorystycznie genialnie pasuje do greckich klimatów i jest prześliczna (zwłaszcza wykończenie dołu)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zbiera się już grupka chętnych na szybki wypad do Grecji :D.
      Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  12. kolory idealnie dobrane do greckiej stylizacji i świetnie podkreślają fason całości. Podziwiam dokładność wykonania przy tak cieniutkiej nitce i malutkim szydełku. A zdjęcia ... ehh ... tylko pozazdrościć talentu!
    Trzymam kciuki za powodzenie w Wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna stylizacja w idealnych dla niej kolorach! Pięknie wygląda na zdjęciach, które z wielką przyjemnością obejrzałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukieneczka :) Iście greckie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  16. Ojej boska jest ta sukienka, niesamowita i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, sukienka idealnie wpasowala sie w kolorki paletki, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jeśli chodzi o kolorki, to właśnie na tym mi zależało i cieszę się, że mi się udało :-)

      Usuń
  18. prawdziwie greckie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń