sobota, 10 marca 2018

Letni komplet







13 komentarzy:

  1. Cudeńko!!!!
    Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie było mnie przez chwilkę u Ciebie i sycę oczy kreacjami, które mi umknęły! same śliczności, a każda wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Przepiękna kreacja, a torebka jaka śliczna! Zdjęcia cudne, urzekły mnie zwłaszcza nr 2 i nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kreacja, zdjęcia i modelka oczywiście. :) Pozuje jak marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze zauroczył mnie ten komplecik :)))
    a jeszcze podwójnie na przepięknej Claudette <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne, i jest idealny dla piękne lalki! <3!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze wiosna nie nadeszła, a u ciebie już lato. :)
    Piękna kreacja, no i zawsze czekam, aż pojawi się Claudette.
    Przy tej stylizacji jakoś pomyślałam o białej koronkowej parasolce.

    OdpowiedzUsuń
  8. fotografia 5 i 13
    idealnie oddają
    urodę i Jej styl!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powoli zaczyna się robić ciepło, więc i garderobę trzeba uzupełniać :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powalające! Zarówno sama elegantka jak i jej strój!
    Jestem zawsze pod urokiem Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się bardziej letnio zrobiło na widok takiego pięknego kompleciku! Modelka, jak widać, też nie może doczekać się lata ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za wszystkie pochwały dziękuję bardzo :-).

    Od paru dni na moim blogu zaczęły pojawiać się komentarze z linkami do stron dla dorosłych. Nie wiem, czy i jak można zablokować spamerów, więc postanowiłam wprowadzić moderowanie komentarzy i na blogu będą się one pojawiać po moim zatwierdzeniu. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci, a spamerów odstraszy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehhhh... Bogini... :)

    OdpowiedzUsuń