środa, 2 sierpnia 2017

Prosto z Francji


Barbie Emerald Check doczekała się prezentacji swojej nowej kreacji, dla której inspiracją była France Barbie Doll z serii Dolls of the World.

France Barbie Doll - zdjęcie z internetu

Po tym jak Madeline Hatter wcisnęła się w kolejkę, postanowiłam wynagrodzić to tej, która ucierpiała najbardziej (😂) wstawiając nieco więcej jej zdjęć niż zawsze. Oczywiście prawdziwy powód jest zupełnie inny - nie mogłam się zdecydować, które fotki wybrać.






A na koniec kilka ujęć czarno-białych



13 komentarzy:

  1. Wszystkie fotki śliczne,też miałabym problem z wyborem.Kreacja super i bardzo pasuje modelce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona kreacja (kolejna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wiem jak komentować takie rzeczy, bo chciałabym merytorycznie, ale poza „ale ładne” i „wszyscy są tacy utalentowani” nic nie przychodzi mi do głowy :P Chyba bardziej podoba mi się w wersji bez paska (lubię jak jest prosto i minimalistycznie), ale w zasadzie nie jestem pewna. Na pewno wygląda elegancko w obu wersjach :)
    (Miałam zapytać czy góra i dół stanowią całość, ale właśnie zauważyłam tagi :P fajno, można przemieszać z innym zestawem i stworzyć całkowicie nowy komplet.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, cieszy mnie każdy miły komentarz, nawet jeśli jest to tylko "ale ładne" :)
      Co do paska - ja też nie mogę się zdecydować, jak jest lepiej :D

      Usuń
    2. Ale chyba zawsze milej dostać taki dłuższy i treściwszy komentarz, a jako gaduła muszę zaznaczyć, że sama mam frajdę pisząc dłużej, także przyjemność jest obopólna :D

      Usuń
  4. spódniczka i mnie się spodobała!

    już sobie wyobrażam wersję maxi
    z topem białym ale i blue, niczym
    błękit paryski :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Kolorystycznie bardzo udany a modelce ogromnie w nim do twarzy!

    OdpowiedzUsuń