wtorek, 4 czerwca 2019

Panna Młoda

Sukienkę Panny Młodej uszyłam z bluzki po mojej córeczce, więc jest w zasadzie używana :-).
Z haftowanego karczka wyszedł fajny gorset, który dodatkowo ozdobiłam kryształkami. Spódnica była nieco za długa, a żal mi było ją ciąć, więc ją udrapowałam i w tym miejscu również przyszyłam kryształki.


Lalka była prezentem gwiazdkowym mojej córki, przybyła więc w bardzo niesprzyjającym momencie dla zdjęć (za oknem szaro, buro i ponuro), a to jest jej pierwsza sesja zdjęciowa pod gołym niebem.








Mąż zwrócił mi uwagę, że jak Panna Młoda, to i Pan Młody powinien być. No cóż, panów u nas jak na lekarstwo, bo tylko jeden Ken i w dodatku nie ma odpowiedniej garderoby. A suknia ślubna to już druga mojego autorstwa, a za Pana Młodego to jakoś nie mogę się zabrać, więc Panna Młoda musi pozować samotnie :-).

Pozdrawiam serdecznie :-)

30 komentarzy:

  1. Piękna i romantyczna sukienka! A zdjęcia są cudne! Nieustannie zachwycam się urodą tej modelki, w promieniach słońca jest jeszcze piękniejsza. Bukiecik kwiatków w rękach tej drobniutkiej modelki jest taki uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja jestem romantyczką i takie klimaty mi odpowiadają :-)
      Mam takie samo odczucie, że ta lalka bardzo zyskała, gdy wyszłam z nią poza mieszkanie.
      A bukiecików to było kilka. Niestety kwiatki szybko więdły w tym upale i co rusz musiałam zbierać nowe :-)

      Usuń
  2. Śliczne wychodzą ci te suknie ślubne. Lalki mogą otworzyć salon ślubny. ;)
    Fakt, pan młody by się przydał. Mam nadzieję, że kiedyś zjawi się odpowiedni kandydat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Nie mówię "nie", jeśli chodzi o ewentualne kolejne suknie ślubne i ewentualnych panów na ślubnym kobiercu :-)

      Usuń
  3. Bardzo urocza i twarzowa jest ta sukienka, a kwiatki ozdoba na głowie to już zwieńczenie całości :)
    Super fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OJ ta Barbie to elegantka , piękne te kreacje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ta, ale i pozostałe Barbie to prawdziwe elegantki :D
      Dziękuje :-)

      Usuń
  5. Mam tę lalkę i wciąż jestem nią zauroczona, jest taka subtelna i delikatna.
    A suknia ślubna- cudowna po prostu. Cała sesja jest taka dopracowana, że miło oglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że mimo bardzo ciemnej skóry, wydaje się być delikatna niczym bladolica dama :-).
      Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  6. Piękna ta suknia!! I ślicznie prezentuje się na lalce :)). Masz kochana pomysły na te kreacje )) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Pomysłów mam mnóstwo, ale cierpię na chroniczny brak czasu :-)

      Usuń
  7. Jestem nią oczarowana! Na tych zdjęciach wygląda zjawiskowo a suknia jest piękna!
    Słodkie zdjęcia z prawdziwym bukietem kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również w imieniu modelki :-)
      Skoro Panna Młoda z plastiku, to chociaż bukiecik prawdziwy :-)

      Usuń
  8. Wygląda delikatnie i uroczo w tej sukience. Bardzo pasuje do niej taki krój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wyszła genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  10. Super :) nie podejrzewałabym, że to sukienka "użwana" ;) bardzo oryginalna, w letnim lekkim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Upały się rozgościły na dobre, więc letnie sukienki są na czasie :-)

      Usuń
  11. Panna młoda w bardzo letnich klimatach i do tego egzotycznej urody - wygląda cudnie! Bardzo mi się podoba drapowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka delikatna i świeża... Śliczna i modelka i kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam proste suknie ślubne :-) Bardzo pasuje jej taki fason.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prosty fason nie przytłacza, a eksponuje urodę modelki :-)

      Usuń
  14. używana czy nie - pasuje pannicy :)

    OdpowiedzUsuń