środa, 12 czerwca 2019

Letni szyk

Zapanowało prawdziwe lato, czas więc ubrać lalki stosownie do pogody :-).

Moją najnowszą Barbie ubrałam w sukienkę, którą uszyłam z ciuszka po córce. Ozdobiłam ją koronką białą i kremową. Dodatkowo zrobiłam dla niej naszyjnik, a na koniec wręczyłam prawdziwą różyczkę i zaprosiłam przed obiektyw. Fotek dzisiaj jest cała masa, ale nie potrafiłam wybrać. I tak cud, że nie wstawiłam wszystkich, ale zaledwie połowę :D.












  



P.S. Na ostatniej fotce na lalce ulokował się pasażer na gapę :-). Niestety zauważyłam go dopiero przy przeglądaniu zdjęć w komputerze, na żywo umknął mojej uwadze. Zastanawiałam się, czy wyrzucić to zdjęcie, czy zostawić. Dekoncentruje mnie ten robal, ale Barbie wygląda tak uroczo na płatkach róży, że postanowiłam z niego nie rezygnować.

P.S.2. A ciuszek, z którego uszyłam tę sukienkę, to rajstopki :-).

Pozdrawiam i życzę jak najwięcej chłodnych powiewów...

32 komentarze:

  1. Naprawdę rajstopki??? :D niezwykłe! niesamowite... :):) ja bym chciała taką sukienkę, podoba mi się ogromnie, jest doskonała w swojej prostocie, koronka pięknie podkreśla jej urok :)
    Co do robaczka - można łatwo go zatuszować/zamaskować w bezpłatnych programach do obróbki zdjęć - mój ulubiony to GIMP :) polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, naprawdę :). Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
      Chętnie bym taką sukienkę uszyła i dla siebie, ale nie widziałam takich dużych rajstop :D
      Będę musiała spróbować pozbyć się robala - dzięki za podpowiedź :-)

      Usuń
  2. Śliczna sukienka, ja też chętnie bym przygarnęła podobną dla siebie.:) Wspaniała sesja.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :)
    Chłodny powiew się przyda, bo można się roztopić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne! I sukienka i korale i ta mini różyczka:) Robak mi nie przeszkadza w podziwianiu sesji:) zdjęć mogłoby być nawet więcej😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-)
      Cieszę się, że robak nie jest tak absorbujący, jak mi się zdawało :-)

      Usuń
  5. Rajastopki dziecięce to idealny towar na ciuszki :D sama dosyć często z tego korzystam :D
    Cudna to Twoja modelka i piękną dostała kiecunię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Rajstopki dziecięce są rewelacyjne :-)

      Usuń
  6. Ach jak pięknie wygląda nie jedna modnisia by chciała mieć taka sukienkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kreacja!!!! Sam bym taką założyła w te upały :)). A pasażer na gapę niech zostanie, zdjęcie cudne więc nie przyćmił uroku lalki :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że nie taki robal straszny jak go malują :-)

      Usuń
  8. Sukienka romantyczna i elegancka. A modelka wygląda świeżo i delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze - w Twojej kreacji wygląda znacznie lepiej niż w swoim firmowym ciuszku. Pasują jej delikatniejsze kolory, wygląda teraz bardziej subtelnie i elegancko. Ostatnie zdjęcie (mimo robalka ;)) - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak myślisz :-). Lubię dobierać strój odpowiedni do urody lalki.
      Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  10. Piękna! Naprawdę wygląda cudownie w tej stylizacji! Delikatna, subtelna ślicznotka!
    Ps. Ja bym żyjątko zostawiła, wygląda bardzo naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka idealna dla tej panienki. Sesja taka, że oczu oderwać nie można. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka śliczna, w sam raz na letnie upały. Panna zjawiskowa, a fotki rewelacja. Oglądałam z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję również w imieniu modelki :-)

      Usuń
  13. Sukienka idealna na lato. I mnie by się taka przydała w ludzkich rozmiarach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pěkné šaty moc ji sluší:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna robota. Ten ciuszek naprawdę jej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, skromna, ale jakże szykowna kreacja. Ogromnie pasuje tej pannie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lat 20ste, lata 30ste...
    cudne capuccino Wam wyszło -
    z urodą subtelną te koronki
    i skromny fason idealnie pasują!

    OdpowiedzUsuń