poniedziałek, 4 czerwca 2018

Na rowerze

Ostatnim prezentem na Dzień Dziecka, który otrzymała moja córka, jest rower dla Barbie. Jako pierwsza wskoczyła na niego piłkarka w sukience zrobionej przez moją siostrę. Sukienka była już pokazywana na blogu - dla przypomnienia post Melanż


Do kompletu jest jeszcze kask, ale nie należy do najładniejszych akcesoriów, więc szybko się go pozbyłam, ładniej wygląda w zgięciu łokcia niż na głowie :-)






A na sam koniec Barbie wypróbowała jeszcze konia od Steffi


22 komentarze:

  1. Ale piękne zdjęcia! Rower jest śliczny i konik też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, te kobitki... nieskazitelna fryzura
    ponad bezpieczeństwo - podarki fajowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się zaprzeczyć: próżność wygrywa :-)

      Usuń
  3. Rowerek śliczny! Nie dziwię się, że chciałaś go osobno pokazać, bo sesja wyszła bardzo ładnie i naturalnie.
    Też zamówiłam rowerek dla moich panien, ale coś długo z tej Azji jedzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Na niektóre rzeczy z Chin czekało się i dwa miesiące :-)

      Usuń
    2. No właśnie... Ledwo zdążyłam się rano poskarżyć, że rowerka jeszcze nie ma, a na południe już był...

      Usuń
  4. Fantastyczne zdjęcia! Oj, wiem ile trudu trzeba włożyć, aby ładnie i naturalnie zaprezentować balansujący rower i lalkę na nim! Tobie się to wspaniale udało a panna wygląda na baaaardzo zadowoloną. Nie ma się co jednak dziwić, skoro ma na sobie tak śliczną sukieneczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Sama sobie nieświadomie utrudniłam pracę: jak skończyłam robić fotki, to zauważyłam, że w pudełku została podpórka do tylnego koła, która bardzo by mi pomogła :D.

      Usuń
  5. Siódme zdjęcie jest idealne! Coś pięknego! :) Rowerek fajny, moja Córa też go ma. I też go pożyczam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Fajne są te nasze córki: bez oporów i zastrzeżeń pozwalają się bawić mamom swoimi zabawkami :D

      Usuń
  6. Sesja bardzo fajna :) Pełna koloru i naturalności... Zdjęcie z koniem jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rower jest świetny, a i panna o zacnym moldzie Kassandra prezentuje się na nim wspaniale. Co do kasku, to ludzkie też za piękne nie są, a poza tym ja sama wyglądam kiepsko w jakimkolwiek nakryciu głowy. :) Sukienka kolorystycznie zgrała się z rowerem, wyszła fajna pastelowa sesja. No i widać, że dziewczyna jest też miłośniczką koni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sama zaskoczona urodą piłkarki i tym, jaka jest fotogeniczna. Nawet różowy jej nie zaszkodził :-). Co do nakryć głowy - ja też za nimi nie przepadam :-)

      Usuń
  8. Świetny rowerek, a ile radości sprawił! Masz rację, kask jednak lepiej wygląda poza głową :). Zdjęcie z konikiem jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-).
      Radość dla dziecka, radość dla jego mamy, no i radość dla lalki :D. Same plusy :-))

      Usuń
  9. Very nice pictures with the bike and the horse :-). Footballer is so pretty :-). I agree, the helmet looks better on the arm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :-). I'm very surprised she looks so pretty :-)

      Usuń
  10. Jak dobrze mieć córkę :D
    Bardzo ale to bardzo udana sesja :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Dobrze mieć córkę, która dostaje takie fajne prezenty :D

      Usuń
  11. Przepiękna kreacja, nie wiem czy odpowiednia na rower, ale na pewno odpowiednia do pozowania przy nim:D

    OdpowiedzUsuń