sobota, 17 sierpnia 2019

Nakrapiana

Nakrapiany komplet szydełkowy zrobiła moja siostra







24 komentarze:

  1. Ta lala coraz bardziej się stroi ;) Super naprawdę jestem zachwycona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekający komplecik w super kolorach:) Zdjęcia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik, bardzo podoba mi się kolorystyka - w jasnych kolorach Twoja panna wygląda wyjątkowo korzystnie. Kapelusik jest zachwycający, a lawenda świetnie sprawdza się jako tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-)
      Ja też ją lubię w jasnych kolorach :-)

      Usuń
  4. Ślicznie! Panna wygląda na szczęśliwą, pracując jako modelka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Narzekań z jej strony nie słyszę, więc muszę się z Tobą zgodzić :-)

      Usuń
  5. bardzo wdzięczny zestaw i bardzo dziewczęcy, idealny na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, a z kolorowych ciapek wyszedł fajny wzorek.
    Pamiętam jak moja babcia robiła mi w dzieciństwie ubranka dla lalek na szydełku, dlatego na takie dzierganki patrzę z sentymentem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że udało mi się ożywić miłe wspomnienia :-)

      Usuń
  7. Świetny komplecik i do tego w letnich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I komplet, i modelka tak piękne, że nie można oczu oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest i już! Siostra ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolna siostra :D super jest, bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że zdolna 😊
      Cieszę się, że Ci się podoba 😊

      Usuń
  11. Urocza lalka, ten mold potrafi zaskakiwać.

    OdpowiedzUsuń
  12. komplet urokliwy wielce
    ale co się dziwić - skoro
    prezentuje go taka modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, na tej modelce wszystko dobrze leży :)

      Usuń