niedziela, 7 lipca 2019

Krawcowa













33 komentarze:

  1. Ale fajna lalkowa pracownia :)) Świetne zdjęcia! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka dostała w prezencie od cioci ten zestaw, a ja od razu uznałam go za fajny pomysł na sesję :-)

      Usuń
  2. Jaki superkowy zestaw! Ile akcesoriów :-) bardzo fajne! :-) A ten gorsecik to Krawcowa sobie sama uszyła ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, wydało się, kto te wszystkie kreacje szyje :D
      Zestaw bogaty, choć dołożyłam do niego sukienki: na wieszakach i manekinie.

      Usuń
  3. Super wygląda dżinsowy gorset w połączeniu z panterkową spódniczką!
    Extra foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć gorsecik to taka wielka ściema, bo nie jest dżinsowy, ale pomazany pisakami :-). Pisaki na lalkowych ubraniach to pomysł zapożyczony z netu. Zresztą sam Mattel "oszukuje" widza różnymi nadrukami na ciuszkach.

      Usuń
  4. Barbie jak zwykle elegancka i bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Bez względu na zawód i porę dnia :D

      Usuń
  5. Genialny zestawik! Teraz już wiadomo, gdzie powstają te wszystkie cudne kreacje Twoich dziewczyn ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz już nie wypada udawać, że wszystko to ja sama :D

      Usuń
  6. Ale zachwycająca sesja!:) wszystko piękne. Strój modelki uroczy, gorset powala:) Zdjęcia są takie naturalne! Przedostatnia fotka rewelacja, jakby prawdziwa krawcowa szyła na maszynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą Twoje słowa, dziękuję :-)
      Przedostatnia fotka to sprawka mojej córki, sama wpadła na ten pomysł i sama usadziła lalkę. Ja tylko cyknęłam fotkę :-)

      Usuń
  7. Wspaniała pracownia krawiecka.:) Super masz pomocnicę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsza z niej modelka niż pomocnica, bardziej była zainteresowana pozowaniem niż szyciem :-D

      Usuń
  8. Co za sesja... :) też chciałabym mieć taką pracownię ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała :D Póki co z maszyną do szycia rozstawiam się na stole kuchennym...

      Usuń
  9. Od dawna kusi mnie ten zestaw. ;)
    Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka obłędna pracownia! Tyle wspaniałych detali...wyglądają bardzo realistycznie - Super!
    Ps. Gorsecik wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, dużo akcesoriów. Cieszę się niezmiernie, że gorset się podoba 😊

      Usuń
  11. Rewelacyjna stylizacja. Gorsecik obłędny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za miłe słowa komentarza :-)

      Usuń
  12. krawcowa z niej musi być zdolna, a gorset ma niesamowity! zdjęcia - ja zwykle - czarujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to robić dobre wrażenie, a ona umie :D
      Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  13. Taka super pracownia - to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! :D
      Ja nie mam takiej, a ona owszem :-)

      Usuń
  14. Przecudna jest. Ma ładną twarzyczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu krawcowej :-D
      A tak w ogóle witam na moim blogu i dziękuję za pozostawienie słówka :-)

      Usuń
  15. Świetny zestaw :) Gorsecik jest extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. całość wielce smakowita -
    kusi i mnie szyciowy zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że to jeden z lepszych zestawów :)

      Usuń