sobota, 19 stycznia 2019

Nowa kreacja-nowe ciałko-nowe życie

Raquelle dostała nowe ciałko i nową kreację, czyli tak naprawdę nowe życie :-).

Ciałko w zasadzie nie jest nowe, bo po prostu napadłam jedną z naszych lalek Barbie Swappin' Styles i pozbawiłam ją roli modelki. Głowa prawdopodobnie w bliżej nieokreślonej przyszłości przejdzie repaint i reroot.
Nie do końca jestem zadowolona z tej podmiany, ponieważ kolor buzi Raquelle jest odrobinę ciemniejszy od ciała dawczyni. No i możliwości pozowania też ma mniejsze niż mtm. Niestety posiadana przeze mnie blond mtm ma jeszcze jaśniejszy kolor niż Swappin' Styles. Na razie tak pozostanie, bo to i tak lepsze od wersji oryginalnej.

Na nową kreację składa się czerwony sweterek, który zrobiłam na szydełku i czarno-biała spódnica uszyta na maszynie.





Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :-)

30 komentarzy:

  1. Sweterek i spódnica (i butki!) świetnie się komponują, podziwiam też misterny wzór, którego użyłaś. Zwiększona mobilność zawsze pomaga lalkom "ożyć", nic dziwnego, że Raquelle wygląda na bardzo zadowoloną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Raquelle w nowej odsłonie Ci się podoba :-). Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  2. Piękny sweterek w kolorze ust modelki:) spódnica też super! O wiele lepiej na ruchomym ciałku, różnica kolorów twarzy i ciałka nie jest tak mocno widoczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie widać różnicy w kolorach, chociaż ja ją widzę :)
      Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  3. Twoje Barbie i ich ciuszki nieustannie zachwycają i zdumiewają! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach tej różnicy kolorów nie widać.
    A sweterek cudny, podoba mi się ten nietuzinkowy splot.
    I czarno biała spódnica ładnie współgra z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twoich miniaturowych, bardzo eleganckich i stylowych kreacji dla Barbie. Czasem nie mogę wyjść z podziwu w jak perfekcyjny sposób obierasz wzory, kolory i fasony dla swoich małych Dam i Elegantek. Dzisiaj zaskoczyła mnie czerwona, dziergana bluzeczka - po prostu majstersztyk w tak niedużej ale jakże dopracowanej formie!!! Genialnie wygląda splot i bardzo ciekawy fason. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem to jest tak, że jak zobaczę jakiś materiał, to do razu wiem, jak go wykorzystać. Pomysłów mam pełną głowę, ale czasu niestety nie wystarcza :-(
      Dziękuję serdecznie za tyle miłych słów pod moim adresem :-)

      Usuń
  6. Wspaniała stylizacja!! Ubiór zachwyca!! Sweterek cudo i misternie zrobiony! Coś wspaniałego :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka przyjemność czytać takie komentarze :-) Dziękuję z całego serca :-)

      Usuń
  7. Panienka zyskała na zmianie ciała...
    Spódnica super, ale to sweterek skradł cały post. Genialny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak myślisz, bo to sweterek powstał jako pierwszy, a spódnica to tylko dodatek, by lalka nie świeciła gołą pupą :D

      Usuń
  8. Rany! To przepiękna dziewczyna! Ten blond jest cudny! Sweterek normalnie mnie olśnił, spódniczka zachwyca a buty... buty pewnie są marzeniem każdej z moich lal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zauroczona jej urodą :-)
      Cieszę się, że strój Ci się podoba. Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  9. I jaka z niej teraz świetna modelka :)aż miło patrzeć :)
    Całość pięknie współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie jej w tej czerwieni! Idealny kolor dla niej. A sam sweterek jest po prostu bajeczny. :)
    Coraz bardziej mi się podoba ta blondyna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że jest ładna i dobrze jej w czerwonym :-)

      Usuń
  11. Ależ tej pannie pięknie w soczystej czerwieni... No i nowe ciałko zdecydowanie było jej potrzebne! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreacja w Twoim wykonaniu jest mistrzowska!!!! Swoją drogą jeszcze nie widzialam Raquelle w blond włosach, i powiem że mi się podoba:-) pozdrawiam serdecznie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pěkný svetr i sukně moc jí to sluší:-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fantastyczna czerwona kreacja! Wow. W takiej bluzeczce sama bym gdzieś wybyła. :) Zapraszam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ubranka no i gratuluje cierpliwości w haftowaniu :)Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie z lalek to się chyba nie wyrasta , ja to pokolenie lalek "golasek" i takich dużych "rosyjskich" lalek . Moja córka miała a co tam miała jeszcze są w domu kilka Barbie. Będę tu zaglądać bo fajnie jest popatrzeć na lalki i oczywiście ich piękne kreacje:)

    OdpowiedzUsuń