sobota, 12 stycznia 2019

Nowe lalki

Spodobały mi się dwie nowe Barbie Fashionistas na tyle, by je kupić. Blondynka i brunetka. Buźki mają cudne, ale ciała to według mnie najgorsze wersje z tych sztywnych. Mają tak mało możliwości ustawienia, że już zaczęłam rozglądać się za dawcą ciałka, przynajmniej dla blondynki. Na razie poznajcie je takie, jakie wyciągnęłam z pudełek:Barbie Fashionistas 112 i 113.





Poniżej po zamianie ubranek:


Jeszcze wspólny portret:


I na koniec osobne portrety:



Na koniec serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia i miłe komentarze pod poprzednim postem i życzę miłego weekendu :-)



27 komentarzy:

  1. Faktycznie, buzie mają bardzo ładne. Miło też, że blondynka ma inny kolor ust niż róż. ;)
    Oj tak, ciałka koniecznie do zmiany. Szkoda by było, żeby się na takich sztywnych męczyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nareszcie czerwone usta! Mam mało takich lalek - za mało.
      One sztywne może i się męczą, ale jak ja się męczę z nimi :D

      Usuń
  2. Jeśli się nie mylę to mold Raquelle z blond fryzurką i zielonymi oczami! Moim zdaniem jest super! Pierwszy raz ją widzę! Druga panienka również urocza, ale ciałka to lepiej nie mówić...
    Prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam mold Raquelle, więc tę też musiałam mieć :-). Tym bardziej, że blondynka, a takiej nie miałam do tej pory.
      Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Ale piękne są!! Cudowne buzie i włosy :)). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy to jeden z ich ważniejszych atutów: miękkie i bez kleju :-)

      Usuń
  4. Obie cudne :) blondi mam w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie Twoje nowe zdobycze są śliczne, choć blondynka podoba mi się ciut bardziej :). Taaak, te ciałka są nieznośne - mam nadzieję, że szybko uda Ci się je "umobilnić", by mogły się zaprezentować w pełnej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również blondynka zawróciła w głowie :-)
      Tak, już jest uruchomiona, ale nie jest to idealne rozwiązanie - pokażę w następnym wpisie.

      Usuń
  6. Ale ślicznotki! Blondynka bardziej mi się podoba. Jak zwykle sztywniactwo na Twoich zdjęciach nie jest widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak myślisz, bo mnie się wydaje, że na tych zdjęciach obie mają jakieś szczególnie sztywne ręce :D

      Usuń
  7. Obie są śliczne! Nowości z serii Fashionistas, jak zwykle przypadły mi do gustu i jest sporo panienek, które chciałabym (o zgrozo!) przygarnąć. Śliczne! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tą chęcią przygarniania jest największy problem :D. Ostatnio umiałam mówić "nie", aż do teraz :-)

      Usuń
  8. Blondynka to Rakel, a ciemnowłosa Tereska :) Fajne mają ciuszki :)
    Napisz do mnie na maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuszki owszem fajne są, ale na pewno sprawię im coś nowego :-)
      Ok, napiszę maila :-)

      Usuń
  9. brunetka oszałamia subtelnym
    makijażem i toną wdzięku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest taka dziewczęca. I zgadzam się, że bardzo urocza 😊

      Usuń
  10. Obie panny są ładne. Niestety sztywne ciałka są koszmarne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie śliczne i warte uwagi...
    Czekam na ich odsłonę w ciuszkach Twojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreacja dla blondynki jest już gotowa, ale nie mam, kiedy zrobić zdjęć. Jak wychodzę do pracy - jeszcze ciemno, jak wracam - już ciemno. A w weekend koszmarna mgła i deszcz ☹

      Usuń
  12. Ach, jesteś prawdziwą znawczynią lalek Barbie :) myślę, że jak moja córka podrośnie to będę musiała się poduczyć nazw lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam się tylko na tych, które mamy w domu :-). U mnie ta fascynacja Barbie nastała, jak córka zaczęła bawić się nimi bawić i stwierdziła, że lalki mają za mało ciuszków. A kupując oryginalne ciuszki można zbankrutować, więc musiałam zakasać rękawy... ;D

      Usuń
  13. Blondi jest cudowna i też ją mam. Nie przeszkadza mi jej ciało w najmniejszym stopniu. Wiem, że mało osób lubi te sztywne ciała ale ja tak :)
    W każdym razie gratuluje zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Blondynka mi się ogromnie podoba! Wspaniałe nabytki, super! :)

    OdpowiedzUsuń