sobota, 9 marca 2019

Happy Birthday Barbie!


17 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Twoich panienek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka urocza modelka:) a w tle też jakaś panienka powstaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, haftuję właśnie jedną z serii Magic Dolls :-)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji takiej zacnej rocznicy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi twoich lalkowych postów.
    Najlepsze życzenia dla Basiek i ich właścicielki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :-)
      Jestem nieobecna i na swoim blogu, i na Waszych z dwóch powodów. Po pierwsze ostatnimi czasy podupadłam na zdrowiu, w ciągu trzech miesięcy byłam cztery razy chora (średnio co dwa tygodnie), co oczywiście skutecznie zniechęca do wszystkiego. Po drugie w czasie, gdy jestem zdrowa pochłania mnie moja dawna pasja, czyli haft krzyżykowy.
      Jak będzie dalej, nie wiem. Najpierw muszę jakoś wykaraskać się z kłopotów ze zdrowiem :-)

      Usuń
    2. W takim razie życzę zdrówka jak najwięcej!

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego z tej okazji :):) mnóstwo weny, inspiracji i czasu na realizację pomysłów ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Pomysłów nie brakuje, ale gorzej z czasem i ze zdrowiem :-)

      Usuń
  6. No to i ja dołączam się do życzeń :)) Pamiętam jak byłam malutka i dostałam swoją pierwszą Barbie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione, ale naprawdę szczere życzenia dla wszystkich Barbioszek :-)

    OdpowiedzUsuń