poniedziałek, 21 maja 2018

Organizacyjny

Od czego zacząć?
Chyba od tego, że nie jest mi łatwo to pisać... Ale do rzeczy.
Z okazji rocznicy mojego bloga chciałam sprezentować sukienkę mojego wykonania Osobie, która zostawiła najwięcej komentarzy. Minęły ponad dwa tygodnie i niestety Osoba ta nie zgłosiła się, więc wnioskuję, że rezygnuje z prezentu.
Czytając Wasze pozytywne komentarze pod rocznicowym wpisem stwierdziłam, że wobec powyższego obdaruję kolejną Osobę z ówczesnej listy TOP.
Sarah - jeśli nadal podtrzymujesz chęć otrzymania sukienki rocznicowej, proszę o dane adresowe na maila: moneczka74@gmail.com. Na maila czekam do końca tego tygodnia.
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. No cóż...niech żałuje ten, kto się nie zgłosił...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że podtrzymuję chęć otrzymania tej cudnej sukienki:) bardzo się cieszę, dziękuję bardzo! Już wysyłam adres:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawa rozstrzygnięta :-)
    Szkoda byłoby nie upomnieć się o taką śliczną sukienkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Sarze!
    nie było mnie, bo dopiero
    dzisiaj wrócił laptop z
    serwisu z dalekiego Kalisza :)
    a i tak za chwilę znowu mnie nie
    będzie prze tydzień dwa, bo muszę
    skupić się nowym członkiem rodziny,
    szczeniaczkiem Frodo :)

    zaglądam do Was czasem w przerwach
    w pracy - ale nie mogę komentować,
    więc nawet nie wiecie, ile mi radości
    sprawiacie swoimi postami :))) CMOK!

    OdpowiedzUsuń