poniedziałek, 31 grudnia 2018

Sylwestrowa

W tym roku pod choinką córka znalazła ciemnoskórą Barbie z serii Made to Move i to właśnie ona zaprezentuje sylwestrową kreację. 



Góra sukienki uszyta jest ze skarpetki oczywiście po mojej córce. Skarpetusia była tak malusia, że idealnie wpasowała się na chudą Barbie i nie musiałam nic zszywać.







Na zakończenie życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!


P.S. Po więcej zdjęć haftowanej choinki oraz tego, co znalazłam pod prawdziwą choinką odsyłam na mój drugi blog: Moja idealna choinka

18 komentarzy:

  1. Eunice, życzę Ci wspaniałego, twórczego, pełnego miłości Nowego Roku - szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego, co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowej laluni! Jest piękna i ma cudowną sukienkę!
    Haft jest prześliczny!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło znów obejrzeć kreację Twojego autorstwa! Piękna sukienka, idealnie pasuje do typu urody tej Ślicznotki:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czekoladowa dziewczyna. :) A sukienka fantastyczna! Bardzo lubię połączenia bieli, czerni, złota i srebra w różnych kombinacjach.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. A choinka cudnie wyhaftowana.
    Organizer zaś niezwykle pomysłowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa i efektowna kreacja i cudna choinka! Wszystkiego najfantastyczniejszego w Nowym Roku! Niech nigdy Ci nie zabraknie czasu ani pasji :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna sukienka!
    I ja dostałam tę laluszkę pod choinkę od mojego K. Jest śliczna!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kreacja :) wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna panna i boska kreacja! Pięknie jej w złotym :-) Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku <3
    Cudna jest ta panna i w przepięknej kreacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kreacja! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Barbie piękna, ale kreacja to istne WOW!!!! Cudownie przerobiłaś skarpetkę!! Jestem zachwycona tą kreacją :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna imprezowa kreacja, i kto by pomyślał że to ze skarpetki?!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Modelka cudnej urody :) A kreacja jest fantastyczna:)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealna modelka do biało-złotej kreacji - wszystko współgra rewelacyjnie :)
    Szczęśliwego i kreatywnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wystrzałowa kreacja! :) nigdy bym nie podejrzewała, że góra to część skarpetki! ;)
    Wszystkiego cudnego i kreatywnego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziecięce skarpetki mają tyle uroku
    a Ty potrafisz z nich wykrzesać taką
    kreację - no, no, no :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna kreacja. Przepiękna lalunia. Wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń