wtorek, 4 września 2018

Słodka jak cukierek






30 komentarzy:

  1. Jak torcik słodki :) Piękne, fantazyjne ubranko! Masz niesamowitą wyobraźnię do kreacji :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy się zorientowałaś, ale gorset jest ze skarpetki - m. in. o tej właśnie kreacji Ci wspominałam :-)
      Dziękuję za pochwałę :-)

      Usuń
    2. Zauważyłam 😊 I podziwiam!!!! Moc uścisków!

      Usuń
  2. Bardzo kreatywny sposób na wykorzystanie skarpetki :) Całość prezentuje się świetnie, a lalka wręcz ożywa przed Twoim obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wykorzystywać ciuszki po córce do szycia dla lalek, więc czemu nie skarpetki ;-)
      Cieszę się, że Ci się podoba i dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  3. And it's lovely candy! I would never have guessed that once these clothes were socks! Wonderful :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka w zachwycającej sukience:) i jaka śliczna kokardka we włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki to fajny materiał na lalkowe ciuszki...
    Całość słodziutka jak moje ulubione pianki😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, fajnie się z nich szyje, zakłada i zdejmuje :-)

      Usuń
  6. Pazette! Bardzo lubię ten mold. :)
    No i kreacja bardzo pomysłowa, a groszki zawsze w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowa stylizacja. Ślicznie! A cóż to za laleczka? Chyba pierwszy raz widzę ten mold, chyba, że nie poznaję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam pełną głowę, tylko gorzej z czasem na ich realizację :-(.
      A laleczka to Barbie Birthday Wishes 2016 - mold Pazette. Pokazywałam ją już kilka razy, jeśli chcesz obejrzeć wpisy z nią, to wystarczy wybrać etykietę "Barbie Birthday Wishes 2016".

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No właśnie: niektórym nawet słodki róż nie szkodzi :)

      Usuń
  9. Mnie się skojarzyła z malinową babeczką, przybraną kapeczką bitej śmietany :). Śliczna kreacja, bardzo wdzięczna,ale przyłączam się do zachwytów nad moldem tej panny - chyba również do tej pory go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super porównanie z tą babeczką :-).
      Chyba dość rzadko występuje ten mold, kojarzę jeszcze jedynie Barbie Holiday AA z 2013 roku, która jest aktualnie absolutnie niemożliwa do zdobycia w Polsce (w przeciwieństwie do blondynek z tego samego roku). Zapraszam do obejrzenia postów z etykietą "Barbie Birthday Wishes 2016" :-)

      Usuń
  10. Róż i cukierek zupełnie mi nie wadzi a tę cudną buzię mogę oglądać na okrągło :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona jest taka śliczna!

    Sukienkę zrobiłaś fantastyczną, doskonały pomysł. :) Nie przepadam za różem, ale jej pasuje. Wygląda i słodko, i zalotnie. A ostatnie zdjęcia we wrzosach podobają mi się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł :) Ślicznie jej w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej... gdybym znów miała 7 lat to nie dałabym światu spokoju dopóki moje lalki nie byłyby ubrane w Twoje kreacje :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, co za słodkość :D taka apetyczna babeczka z bitą śmietaną :D :D

    OdpowiedzUsuń