piątek, 10 sierpnia 2018

Bikini

Dzisiaj Barbie prezentuje bikini m.in. na kocyku zrobionym przez moją siostrę. Na kilku zdjęciach można również obejrzeć koszyk, który jest dziełem rąk mojego męża.










Informacje techniczne:
- szydełko 0,75
- kordonek dekoracyjny Yabali nr 50 - przepiękny, efektowny, ze złotą nitką, ale śliski, więc bardzo uciążliwy, zwłaszcza przy wykończeniu robótki, np. rozwiązujące się samoistnie supełki - nigdy więcej tego kordonka przy robótce, której nie da się zrobić w jednym kawałku

16 komentarzy:

  1. I znowu można piać z zachwytu😀 Nie widać, że kordonek uciążliwy😊 piękne bikini, koszyk kolorystycznie pasujący do stroju,kocyk i zdjęcia. Mewa wpasowała się idealnie w krajobraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! No cóż, lepsza mewa niż ludzie, którzy uwielbiają pchać się w kadr 😃

      Usuń
  2. Bravo to you, your sister and husband for such a beautiful ensemble! And the photos are wonderful :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej to dobrze, dostaje śliczne ciuszki, dodatki i jeszcze leniuchuje przez cały dzień. ;) Widać, że w twojej rodzinie wszyscy są niezwykle zdolni. I zdjęcia piękne. Nic tylko się zachwycać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspominałam już, że uwielbiam tę lalkę? Jeśli nie, to wspominam :). W dodatku dałaś jej śliczne bikini! Przychylam się do zdania Nany - cała Twoja rodzina jest niezwykle uzdolniona! Koszyczek jest bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się napatrzeć na tę lalkę 😊. Koszyk będzie jeszcze raz pokazany przy okazji innej kreacji, więc będzie można go lepiej obejrzeć 😊

      Usuń
  5. Świetne bikini, cudna torba, super kocyk, fantastyczne fotki. Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twój przemiły komentarz, dziękuję 😊

      Usuń
  6. Świetne :D.
    Jakie to cuda można stworzyć z kawałka "nitki" :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naprawdę miło jest przeczytać, że robię cuda na szydełku 😊

      Usuń
  7. Oj to bikini jest rewelacyjne :D Bardzo podoba mi się cała sesja <3 łącznie z modelką :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko cudne: bikini, kocyk, koszyk, lalka i sceneria. :)

    OdpowiedzUsuń