środa, 24 stycznia 2018

Poppy Parker

Zamieszkała z nami pierwsza i zapewne ostatnia (chociaż znane mi jest 'nigdy nie mów nigdy') panna od Integrity Toys, a mianowicie Popster! Poppy Parker z kolekcji The Swinging London. Dzisiaj spełniło się moje największe lalkowe marzenie. Zdjęcia mogłyby być lepsze, ale nie miałam ochoty czekać na dzienne światło, bo oznaczałoby to pozostawienie lalki w pudełku aż do weekendu, a taką cierpliwością to ja nie dysponuję :-). Zapraszam do oglądania...








25 komentarzy:

  1. w kapeluszu świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kocham "...w kapeluszu i w berecie...". I bez również :))

      Usuń
  2. Po prostu jest piękna! Ma śliczny kolor oczu i super dodatki, zwłaszcza buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że oczy są jej największym atutem. W zależności od światła mogą być niebieskie albo turkusowe. Buty są super i na razie są jedyną parą, która na nią pasuje :-)

      Usuń
  3. Gratuluję spełnionego marzenia.
    Popka ma prawdziwy londyński szyk.
    Jej ciuszki przywodzą mi na myśl Twiggy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takiej elegancji próżno szukać u moich pozostałych lalek :)

      Usuń
  4. Gratulacje :-)! Ten Poppy jest tak ładna i nosi wspaniały strój. Wszystko o niej, mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna :D Też skojarzyła mi się z Twiggy (kreacja) :D Torebeczka do od gapienia :P
    ale ta budka telefoniczna to chyba najfajniejsza, wszystkie będą chciały do niej wleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez problemu zrobisz podobną torebkę dla swoich lalek :-). Budka faktycznie jest bardzo fajnym pudełkiem :-). Inne jeszcze do niej nie wlazły, ale kto wie? :D

      Usuń
  6. Bardzo ładna, ma uroczą twarzyczkę. Jest jedną z dwóch popek, które mi się naprawdę podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podoba się co druga Poppy :)). Przygarnęłabym je z wielką chęcią, ale cena jest skuteczną zaporą, więc ta pewnie będzie jedyną Poppy w mojej kolekcji :-)

      Usuń
    2. ja jestem zauroczona moldem
      Colette oraz Darly ♥ ♥ ♥ ♥

      Usuń
  7. Bardzo urodziwa Poppy (pssst, ja też w sekrecie marzę o tym, by mieć choć jedną ;))! Bardzo podoba mi się w kapeluszu, dodaje jej takiego zawadiackiego sznytu. Wypatrzyłam też prześliczną bransoletkę... Gratuluję przybycia takiej piękności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jednocześnie życzę Tobie szybkiego spełnienia marzenia :-).

      Usuń
  8. Piękna, intrygująca, bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! I bardzo dobrze Cię rozumiem :) Poppy są obłędne <3 a Twoja jest prześliczna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że nie tylko ja oszalałam :D. Różne lalki mi się podobały i potrafiłam wybić je sobie z głowy, ale nie Poppy...

      Usuń
  10. Ależ ślicznotka! No i to ubranko! Super! Gratuluję decyzji o zakupie! Piękna panna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Marzy mi się Poppy od dłuższego czasu, ale na razie jakoś nam nie po drodze ;) Ta jest przepiękna i nie mogę się już doczekać Twoich stylizacji z panną Parker w roli głównej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę, aby szybko było Wam po drodze :). No i serdecznie zapraszam na kolejne posty z Poppy :))

      Usuń