niedziela, 14 stycznia 2018

Dla grzecznej dziewczynki

Od samego początku wiedziałam, że prędzej czy później zrobię coś dla nowej lalki. Wybrałam błękitny kordonek z myślą o pewnej Barbie. Ale w trakcie robótki okazało się, że zrobiłam nieco za dużo oczek na jej chude ramiona. Już miałam pruć i rozpoczynać od nowa, gdy przyszła mi na myśl Carla. Okazało się, że na nią pasuje jak ulał. W ten sposób Carla dostała swoją pierwszą sukienkę. 






Istnieje możliwość wykonania na zamówienie powyższej kreacji. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu: moneczka74@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Jest to piękny strój :-). Kolor jest idealny dla Carla. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Krój i kolory idealne dla tej panienki. Jaka ona jest śliczna! :) I sukieneczka też oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka z uroczym kołnierzykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór i kolor! I ten kołnierzyk - cudo!
    Dziewuszka wygląda teraz bardzo wiosennie, jak niezapominajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie sposób się nie uśmiechnąć
    do tej dziewuszki! dobrześ
    uczyniła - ja również zawsze
    najpierw w takich razach szukam
    modela niźli pruję :)
    Carla słodka że heeej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że Córa pozwoliła Ci pobawić się lalką - zyskała przy okazji śliczną sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym pozwoleniem to zawsze jest zabawnie, bo ilekroć biorę do ręki jej lalkę, mówi: "mamo, jak chcesz, to możesz pożyczyć moją lalkę". :-)))

      Usuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze w imieniu własnym i dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienusia! I fantastyczny kołnierzyk😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszą słodziak ma sukienusię, ale za to jaką cudną i tak dopracowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne to dziewczątko a sukienka piękna i pasuje jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Carla prześliczna! Bedzie miała cudną kreację na sezon letni :) Mnie tez często się zdarza, że robię coś za dużego :P już się nauczyłam, że zanim spruję przymierzam każdej lalce żeby sprawdzić, czy którejś się nie nada :) hihihi

    OdpowiedzUsuń