sobota, 19 października 2019

Jesienna









34 komentarze:

  1. Piękna modelka i kreacja, śliczne zdjęcia w barwach jesieni:) zdjęcie nr 5 skradło moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny rudzielec! :) A ciuszki pierwsza klasa - w sam raz na taką złotą jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsza rudowłosa lalka, która zawróciła mi w głowie :-)

      Usuń
  3. Piękne dziewczę, wymarzone do jesiennej sesji z tą płomienną grzywą :). A do tego jeszcze rewelacyjne ciuszki i świetne dodatki - śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że jej zakup zbiegł się akurat z piękną jesienią. Ale tak naprawdę chodziłam za nią dobre dwa miesiące, bo żaden egzemplarz w sklepie mi nie odpowiadał, aż w końcu zdecydowałam się ją zamówić w internecie i jest! :-)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia z rudzielcem w roli głównej. Panna świetnie ubrana, humor dopisuje, jesień nie straszna...

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę jak pięknie wygląda taki biały sweterek w jesiennym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem taki "brak koloru" jest rozwiązaniem idealnym :-)

      Usuń
  6. Przepiękny ma kolor włosów :)
    i tak fajnie wpasowała się w porę roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne kolory! Cudne zdjęcia. A ta panna mi się coraz bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urody nie można jej odmówić, nawet sztywność jej stawów specjalnie mi nie przeszkadza :-)

      Usuń
  8. Super sweterek i świetna jesienna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia cudnej modelki! Ta dziewczyna ma niezwykły potencjał i - jak na razie - nie widuję jej często na blogach. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie ma coś w sobie, to pewnie tylko kwestia czasu i będzie jej więcej na blogach 🙂

      Usuń
  10. Nic dodać, nic ująć - śliczna i modelka i sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aj waj! ależ Ci się udało modelkę zatrudnić!!!
    świetnie pozuje i jak smakowicie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę za nią pochodziłam, ale widać opłaciło się 🙂

      Usuń
    2. warto było, warto!!!

      Usuń
  12. Ten model Barbie króluje teraz na wielu blogach. Zachwyciła mnie codzienna stylizacja 🧡

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna sesja! Piękna modelka i rewelacyjna kreacja:-) lecz najbardziej zauroczyła mnie jej ognista fryzurka;-) serdecznie pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tyle komplementów :-)

      Usuń
  14. Ta panna jest idealną modelką do jesiennych plenerów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tę faszkę. Jest cudowna, niestety ma trochę żółty odcień skóry i nie pasowała mi do mtm.
    Bardzo mi się podoba ten sweterek, biały kolor świetnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że nie uda się dobrać ciałka mtm, ale w końcu nie wszystkie lalki muszą być ruchome :-)

      Usuń