niedziela, 8 kwietnia 2018

W promieniach zachodzącego słońca








18 komentarzy:

  1. Śliczna kreacja, spódniczka ma piękne kolory, a od modelki to wzroku oderwać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie też urzeka jej uroda i nie mogę się napatrzeć ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam bluzki! Piękny strój! A lalka... takie piękno! <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Choć strój jest niezwykle ciekawy i twarzowy, to jednak modelka skradła całe show!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się stworzyć kreację pasującą dla danej lalki, tak aby wyeksponować jej urodę. Dzięki Twoim słowom wiem, że mi się udało :-)

      Usuń
  4. Super sesja! W promieniach zachodzącego słońca uroda dziewczyny rozkwitła!
    Bluzka i spódniczka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój bardzo odważny. ;) Ale też panna nie ma się czego wstydzić.
    A takie rozkloszowane spódnice przypominają mi dzieciństwo i Lambadę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla prawdziwej kobiety strój byłby odważny, ale dla lalek, którym obcy jest wstyd, może być :-)

      Usuń
  6. Piękny strój, a panna taka, że oczu oderwać nie można. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też mam problem z oderwaniem oczu :D

      Usuń
  7. No nie wiem co ładniejsze :D panna czy jej kreacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja oczu nie mogę oderwać!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna modelka i piękna kreacja - obie wspaniale wyglądają w takim złotym świetle. Bardziej podoba mi się z rozpuszczonymi włosami, ale obie wersje są bardzo miłe dla oka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest czytać takie komentarze, dziękuję! :-)

      Usuń
  10. ależ piękna lalka! Co to za panna??? PS - no i kreacja bajkowa :-)

    OdpowiedzUsuń