czwartek, 6 lipca 2017

Jedna różowa sukienka...

...i jej trzy wersje. Barbie Fashionistas Swappin' Styles Cutie poniżej prezentuje wersję ostateczną.


Dość często zdarza się, że w drodze od pomysłu do realizacji projekt zmienia się całkowicie lub częściowo. W przypadku tej sukienki zmianom ulegała podszewka. Najpierw biała podszewka była zakończona falbanką z różowego tiulu. Wspomnianą wersję prezentuje Barbie Skateboarder.



Niestety taka podszewka nie spełniła moich oczekiwań, więc postanowiłam ją wypruć. Barbie Cutie przedstawi wersję bez podszewki.



Po raz kolejny postanowiłam zmienić wygląd tej kreacji i dorobiłam podszewkę z białego tiulu. 







Myślę, że na tym zakończę przerabianie tej sukienki :-)

8 komentarzy:

  1. Śliczna sukieneczka.Urzeka mnie w każdej z odsłon,więc nie zmieniaj jej tylko szyj następne.Czekam na kolejne cudeńka!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest czytać takie komplementy :-) Dziękuję! Jeszcze zabawa w ubieranie Barbie mi się nie znudziła, więc na pewno będą pojawiać się nowe posty :-)

      Usuń
  2. różowość wszechobecna najbardziej
    mnie urzekła - tiul słodki jak wata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku patrzyłam z niechęcią na te różowe włosy, ale teraz sama muszę przyznać, że czasem fajnie to wygląda.

      Usuń
  3. Piękna ta groszkowa sukienka :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest obłędne!!! Pięknie uszyta i ten tiul pod spodem daje super efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń