poniedziałek, 16 marca 2020

Letnia wielokolorowa

Siedzimy z córką w domu w tym nagle postawionym do dyspozycji czasie i kombinujemy. Z tego kombinowania powstała sukienka. Zupełnie nieplanowana, a na dodatek wskoczyła w kolejkę sukienek, które czekają na prezentację na blogu. Ale jak wiadomo co się odwlecze..

Córka chciała mieć szybko nową kreację dla LOL, na szydełkową musiałaby dłużej poczekać, więc tym razem sukienkę uszyłam na maszynie.

Przed Wami ponownie Crystal Star, zgodnie z życzeniem mojej córeczki.







18 komentarzy:

  1. Królowa stroi się na wiosnę :)! Śliczna sukieneczka, w sam raz na nadchodzące (mam nadzieję!) słoneczne i ciepłe dni :). A jakie eleganckie koraliki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No Nie! Muszę to napisać: ta lalka jest śliczna:) Twoje zdjęcia i kreacje zmieniają moje poglądy o niej:) pierwsza fotka jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszkowa kreacja jest wprost idealna na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że ta laleczka jest śliczna! W uszytej przez Was sukieneczce wygląda przepięknie! No i te wielkie, cudne oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też nie walczę z moją początkową niechęcią. Lubię i podobają mi się te lalki :-)

      Usuń
  5. Sukienka przepiękna, a laleczka bardzo urocza. Razem z córką zrobiłyście kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Pięknie i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że ta lalkowa istotka jest bardzo szczęśliwa, że ma taki cudny strój :-) Modeleczka :-)

    OdpowiedzUsuń