sobota, 15 lutego 2020

Lady Diva

Dzisiaj w roli modelki wystąpi lalka LOL OMG Lady Diva, którą moja córka znalazła pod choinką.

Cóż, nie skończyło się na inwazji malutkich laleczek LOL, bo jak się okazało mają one również starsze siostry i jak można było przewidzieć stały się one przedmiotem westchnień mojej córki. Rozmiary lalki większe, można więc zatem je przebierać. Ale w co? Powtórka z rozrywki: mama coś wymyśli :-). No więc postarałam się odczarować tę pannę.







Lady Diva w oryginalnym ubranku wyglądała tak:



P.S. Zdradzę Wam w sekrecie, że w naszym domu mieszkają już trzy lalki LOL OMG! Prace nad ich garderobą trwają...

20 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! Idealna do tej panny. Na Twoich zdjęciach to nawet ta lalka wydaje się być ładna:) czekam z niecierpliwością na kolejne modelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Muszę nieskromnie przyznać, że również mnie wydaje się ona ładniejsza w innym ubranku :-)

      Usuń
  2. Nie jestem fanką tych laleczek, jednak trzeba przyznać, że w tej sukieniusi wygląda przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam fanką i nawet nie napiszę, co o nich na początku myślałam, ale już się nie zarzekam :-).

      Usuń
  3. Te większe LOLe już jakoś tak bardziej mi się podobają, a po tym, jak przebrałaś tę pannę w swoją kreację, ogromnie zyskała na prezencji. Śliczna sukieneczka, taka misterna! Oryginalny ciuch kompletnie się do niej nie umywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Ja tam mam tylko jedno skojarzenie, gdy widzę tę laleczkę w oryginalnym ciuszku :-D

      Usuń
  4. No, nie mogę! Na Twoich zdjęciach to cudna, energiczna ślicznotka! Zauroczyła mnie ta urocza trzpiotka :-) Sukienka fantastyczna i baaardzo jej pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Trzeba uważać, bo te ich wielkie oczyska potrafią zauroczyć :-)

      Usuń
  5. Sukieneczka prześliczna i dziewuszka wygląda o niebo lepiej, niż w swoim oryginalnym ciuszku.
    Całuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka fantastyczna i kolory bardzo tej lalce pasują. Sama panienka zaś jakoś nasunęła mi na myśl Violettę Villas, ale nie wersja w oryginalnym ubraniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Wiesz, że ja też tak o niej pomyślałam, gdy robiłam fotki!

      Usuń
  7. Twoja kreacja jest przepiękna, lalka w niej zyskuje. Ale nawet Twoje bajeczne stroje nie mogą mnie przekonać do tych panienek... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Sama długo patrzyłam na nie z niechęcią i nie mogłam zrozumieć zachwytu mojej córki. Po dwóch miesiącach patrzenia na te mordki muszę stwierdzić, że je polubiłam:-). I absolutnie nie jest moim zamiarem nikogo do niczego namawiać, czy przekonywać. Nie podoba się, ja to rozumiem, każdy ma inny gust :-)

      Usuń
    2. Moja Córa też się nimi zachwyca. I nie rozumiem. xD

      Usuń
  8. Mama zawsze znajdzie pomysł i rozwiązanie ;) ;)
    Co do lalki - uważam, że Twój pomysł na jej garderobę jest znacznie ładniejszy od tego oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego są mamy, nie tylko w sprawach sukienek dla lalek :-) Zresztą sama to dobrze znasz :-)
      Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  9. mnie te laluszątka niesamowicie bawią -
    a jeśli lala wywołuje uśmiech to cóż
    trzeba więcej - w twojej stylówie niunia
    nie tylko zyskała klasę - ale i serce
    może zdobyć niejedno :)))

    OdpowiedzUsuń