poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Sinatra Barbie

Okazuje się, że jestem bardzo podatna na okazje cenowe (okazja ta wynosiła  jedyne 40% ceny wyjściowej), w wyniku czego zamieszkała z nami kolejna lalka. Jest to Sinatra Barbie Doll. Przed zakupem (i 10 minut przed zamknięciem sklepu) próbowałam szybko sprawdzić, za ile można tę lalkę dostać w necie. Okazało się, że w Polsce nie ma już takiej możliwości. Cóż było robić? Okazja sama pchała mi się w ręce :D. Oto ona: w plenerze, a w dalszej części przy ściance.








12 komentarzy:

  1. Piękna ta Sinatra, gratuluję udanego zakupu :D
    u mnie tylko z tego całego zestawu to jest marynarka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka śliczna,a garnitur rewelacyjny.Gratuluję połowu!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka! garnitur jest świetny, a makijaż wyjątkowo udany; całość prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie jak zwykle zachwycają zdjęcia i nie mogę się zdecydować które bardziej: w plenerze czy czarno-białe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem z wyborem i dlatego zamieściłam fotki z obu miejsc:)

      Usuń
  5. Wspaniała panna, piękna i rewelacyjnie ubrana! Gratuluję zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ fantastyczna pannica!
    klimat retro to Jej klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i teraz trzeba jej wymyślić odpowiednią kreację :)

      Usuń